System, Który Edukuje Klientów i Sprzedaje Twoje Produkty 24h

Nie choruje i nie chodzi na urlop.

ZAREZERWUJ KONSULTACJĘ

Marketing Automation To System, Który Kosztuje Już Od 50 zł/mc

Lejek sprzedażowy ma 2 cele. Pierwszy to pozyskanie potencjalnego klienta, drugi to zamian go w płacącego klienta. Ten drugi cel to głó∑nie zadanie systemu Marketing Automation.

Największe korzyści wdrożenia Marketing Automation

  • Zwiększaj sprzedaż przez przypominanie klientom o odwiedzonych lub zostawionych w koszyku produktach

    Daj klientowi szanse ponieważ to, że nie zdecydował się do tej pory na zakup Twojego produktu nie oznacza, że nie będzie to możliwe za jakiś czas

  • Zaprojektuj programy lead nurturing i scoring by rozgrzać leady przed procesem sprzedaży

    Oszczędzaj pracy Twojemu działowi sprzedaży. Niech kontaktuje się w pierwszym rzędzie z najlepszymi potencjalnymi klientami. Lejki sprzedażowe wspierane przez Lead Nurturing osiągają do 27% konwersji

  • Twórz reguły automatyzacji i określaj jak zareagować na zachowania klientów

    Poznaj Digital Body Language Twoich klientów. Analiza zachowania klientów na Twojej stronie www i w odpowiedzi na Twoje akcje Lead Nurturing jest tak samo ważne jak analiza mowy ciała potencjalnego klienta podczas sprzedaży bezpośredniej

Najważniejsze strategie Marketing Marketing Automation

  • Lead Nurturing

    Lead Nurturing polega na przygotowaniu potencjalnego klienta do dokonania zakupu.  „Dobrze przygotowany program Lead Nurturing może zwiększyć współczynnik konwersji na pozyskiwanych leadach nawet o 50% przy jednoczesnym obniżeniu kosztu pozyskania Leadu do 30%.”Forrester Research

  • Scoring Klientów

    Scoringto nic innego jak automatyczne przypisywanie określonej wcześniej liczby punktów za każdą wychwyconą interakcję klienta z firmą. Dzięki temu dział sprzedaży dostaje jasną informację, z kim należy się kontaktować w pierwszej kolejności.

  • Inteligencja dla działu sprzedaży

    W jednym miejscu zyskujemy pełen pogląd na klienta i jego zainteresowanie. Informacje, które tam trafiają mogą pochodzić z wszelkich źródeł danych, np. dane transakcyjne z innego systemu CRM

Zamieniaj leady w płacących klientów na autopilocie 24h

Lepiej zorganizuj się, bądź bardziej wydajny z czasem i zachwyć klientów na każdym kroku.

6 Kluczowych Korzyści Wdrożenia Systemu Marketing Automation

Zautomatyzuj wszystko, co sobie wyobrazisz

Raz zaprogramowane procesy marketingowe lub biznesowe działają 24h.

Wyślij e-maile, które konwertują potencjalnych klientów na klientów

Skonfigurowane workflowy  automatycznie wyzwalają sekwencję wiadomości e-mail opartych na zachowaniach klienta.

Uruchom test, aby sprawdzić, które e-maile działają najlepiej

Przetestuj różne wariantów i wyślij zwycięski e-mail automatycznie.

Zdefiniuj spójny, wydajny proces

Dostosowywalny proces sprzedaży pozwala Tobie i Twojemu zespołowi sporządzić listę kontrolną produktów i zautomatyzować komunikację.

Usprawniona ścieżka zamykania transakcji

Zautomatyzuj przypomnienia, aby szybciej osiągnąć cele w zakresie przychodów. Utwórz listę kontrolną produktów według etapu sprzedaży, aby nic nie zostało pominięte. Twórz raporty według produktu, źródła  i dziesiątek innych wskaźników.

Wysyłaj właściwą wiadomość do właściwego klienta

Podziel klientów na segmenty i oznacz je na podstawie stanu, zachowań lub charakterystyk (np. Lokalizacji). Następnie wysyłaj ukierunkowane komunikaty marketingowe automatycznie.

Gotowy na to aby codziennie, regularnie pozyskiwać nowych klientów?

ZAREZERWUJ KONSULTACJĘ

© Digital Marketers 2019 – Polityka prywatności