Kampania Social Media Dla E-commerce

Która Sprzedaje 200-300 Nowych Produktów Miesięcznie

ZAREZERWUJ KONSULTACJĘ

Za 7 Dni Możesz Mieć Kampanię Która Będzie Sprzedawać Twoje Produkty W Social Media

Reklamy Dynamiczne Oparte o Sztuczną Inteligencję

Dzięki Social Media Możemy Używać Kampanii Dynamicznych, Które Same Wybierają Jakie Produkty i Komu Wyświetlać Aby Koszt Sprzedaży Był Jak Najniższy. Potrzebujemy Do Tego min. 50 Sprzedaży Tygodniowo.

Największe korzyści kampanii Social Media w e-commerce

  • Niski koszt pozyskania klienta

    Dzięki reklamom dynamicznym koszt sprzedaży produktu jest 3 razy tańszy niż w innych kanałach marketingu internetowego.

  • Reklamy na autopilocie

    Dzięki sztucznej inteligencji potrzebujemy tylko kampanii, która sprzeda min. 50 produktów tygodniowo a reszta dzieje się automatycznie dzięki specjalnym algorytmom.

  • Najtańsze ratowanie porzuconych koszków

    Dzięki Social Media 65% Twoich klientów, którzy porzucają koszyk zakupowy dzięki naszej autorskiej strategii reklamy z wykorzystaniem messengera wróci i dokona zakupu.

Najważniejsze elementy kampanii Social Media

  • Proces marketingowy jest połączony z procesem sprzedaży

    Kampania Social Media polega na wygenerowaniu ruchu na strony Twojego sklepu ludzi, którzy mają największy potencjał zakupowy po to aby od razu lub za pomocą remarketingu kupili Twoje produkty.

  • Nigdy nie pozwól na zmianę swojego procesu sprzedaży jeśli działa

    Najważniejsza zasada kampanii Social Media to dopasowanie procesu marketingowego do istniejącego, działającego procesu sprzedaży. Nigdy odwrotnie.

  • Zamiast 1% miej 5% konwersji sprzedaży

    Średnia konwersja sprzedaży w e-commerce to 1%.  Czyli na 1000 odwiedzających Twój sklep kupuje 10. A co gdyby dzięki Social Media kupowało 50 osób?

Nowa sprzedaż każdego dnia.

Dzięki kampanii Social Media możesz regularnie i przewidywanie pozyskiwać klientów każdego dnia. Jak zmieniłaby się Twoja firm gdyby od następnego miesiąc sprzedawała dodatkowo 200-300 produktów?

6 Kluczowych Etapów Przygotowania Kampanii Social Media

Analiza zasobów klienta

Na tym etapie sprawdzamy jakie masz zasoby w postaci istniejących klientów, produktów, materiałów video, ludzi, procesu sprzedaży aby przygotować kampanię, która wykorzysta je maksymalnie efektywnie..

Tworzenie Buyer Persona 

To jest ten moment w, którym tworzymy obraz Twojego idealnego klienta na podstawie danych, które są dostępne w Social Media.

Diagram Before After State 

Jeśli mamy faktycznie pozyskiwać tanio klientów, musimy stworzyć skuteczny komunikat reklamowy a tylko dzięki temu, że będziemy wiedzieć z jakiego punktu A do jakiego punktu B przewozi Twój produkt klientów mamy na to szansę.

Format reklamy

Tutaj po pierwsze dopasowujemy format reklamy do Twojego procesu sprzedaży, po drugie za wszelką cenę chcemy wykorzystać video w reklamie w formie zazwyczaj 15 sekundowych animacji lub 1 minutowych video nagranych smartfonem.

Copywriting 

Jeśli wiemy, że Twój produkt dowozi klienta to punktu B rozwiązując jego problem, dając określoną wartość wtedy tworzymy unikalne treści reklamowe.

Split testy 

Na końcu tworzymy ok. 50 kreacji reklamowych w każdym kanale dystrybucji czyli ok. 250 reklam, które przez pierwszy miesiąc będziemy testować aby wypracować co działa najlepiej.

Gotowy na to aby codziennie, regularnie sprzedawać w Social Media?

ZAREZERWUJ KONSULTACJĘ

© Digital Marketers 2019 – Polityka prywatności